close

 

 我於今年2/21到南科觀賞元霄花燈展覽,及觀賞週圍的花草風景 

 

很多次

我全心全意的投入

你卻從不覺得足夠

我厭倦了你的欺騙

是時候領悟

沒有你我會更好



不想再像個傻子和奴隸一樣

去滿足你的要求

不想再浪費我的時間和生命

在你的夢中被你安排著



你說這已經結束

這從未結束

是時候有新的開始

我努力的嘗試結束這一切

去追尋新的開始

 

So many time I've tried

Put in my heart and soul

Never good enough for you

I'm sick of all your lies

It's time to realize

I'm better off without you



Don't wanna be a fool and a slave

To satisfy your needs

Not wanna waste my time and my life

To settle in your dreams



Your said it's over

It's never over

Tt's time for something new

I tried so hard

To get this over

To follow something new

arrow
arrow
    全站熱搜

    r280921e00 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()